Διαδικασία Υποβολής Παραγγελίας

Μπορείτε να τοποθετήσετε την παραγγελία σας στην εταιρεία μας ως εξής:

Ηλεκτρονική Τοποθέτηση Παραγγελίας.

Για να τοποθετήσετε ηλεκτρονικά την παραγγελία σας στην εταιρεία XPATIT Α.Ε. θα πρέπει πρώτα να έχετε εγγραφεί στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα από το σύνδεσμο http://www.xpatit.gr/logariasmos.html ή πατώντας τη σχετική ένδειξη στην ιστοσελίδα μας «Δημιουργία Λογαριασμού». Κατά την εγγραφή σας στο e-shop της XPATIT Α.Ε. ζητούνται τα εξής στοιχεία εγγραφής: E-Mail, Όνομα Xρήστη, Κωδικός, Επιβεβαίωση Κωδικού, Όνομα, Επώνυμο, Διεύθυνση, Πόλη, Ταχ. κωδικός, Χώρα, Περιοχή / Νομός, Τηλέφωνο, Κινητό Τηλέφωνο, Fax και σε περίπτωση λογαριασμού νομικού προσώπου Επωνυμία Εταιρείας, Α.Φ.Μ., ΔΟΥ και Δραστηριότητα Επιχείρησης. Τα παραπάνω στοιχεία είναι απαραίτητα για την επεξεργασία της παραγγελίας από το ηλεκτρονικό κατάστημα και βρίσκονται στη διάθεσή του προκειμένου να χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση της παραγγελίας σας. Στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα παρέχεται η δυνατότητα συλλογής προσωπικών δεδομένων μόνο των Πελατών εκείνων που:

  1. είτε έχουν τοποθετήσει παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα
  2. είτε έχουν κάνει εγγραφή μέσα από την σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος.

H συλλογή των προσωπικών δεδομένων είναι απαραίτητη, ώστε να υποστηρίζονται οι συναλλαγές τους μέσω του site, δηλ. να αποστέλλονται οι αγορές τους και να λαμβάνουν ειδικές υπηρεσίες όπως ιστορικό παραγγελιών, λίστα διευθύνσεων κ.λ.π. Η xpatit, δεν θα διανείμει την ηλεκτρονική διεύθυνση ενός Πελάτη ή άλλα προσωπικά δεδομένα για σκοπούς μάρκετινγκ χωρίς τη συγκατάθεση του Χρήστη. Τα προσωπικά δεδομένα του Χρήστη είναι δυνατό να αξιοποιηθούν στο μέγιστο για τη δημιουργία προσωπικού περιεχομένου, υπηρεσιών και διαφήμισης σχετικών με το web site μας. (Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στο κείμενο για τα προσωπικά δεδομένα).

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας θα πρέπει απαραιτήτως να έχετε διαβάσει τους όρους χρήσης της ιστοσελίδα μας.

Διαθεσιμότητα προϊόντων

Στις λεπτομέρειες κάθε προϊόντος υπάρχουν ανάλογες λεκτικές ενδείξεις  για την διαθεσιμότητα των προϊόντων. Ειδικότερα τα προϊόντα χωρίζονται σε διαθέσιμα (με ένδειξη «Άμεσα Διαθέσιμο και άλλα που αναμένονται στο κατάστημά μας  με σχετικές λεκτικές ενδείξεις "2-3 ημέρες", "3-5 ημέρες", "7 ημέρες", "14 ημέρες". Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία μας επιφυλάσσεται να ενημερώσει τους πελάτες σε περίπτωση επιγενόμενης (μετά την υποβολή παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη) μη διαθεσιμότητας κάποιου είδους, για τον πιθανό χρόνο παράδοσης (Τηρείται πάντα σειρά προτεραιότητας των παραγγελιών). Στην περίπτωση αυτή, εφόσον κρίνεται ότι η καθυστέρηση καθιστά τη συναλλαγή ασύμφορη για τον πελάτη, ο πελάτης δικαιούται να προβεί μονομερώς σε ακύρωση της παραγγελίας με έγγραφη δήλωσή του (με μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) η οποία γίνεται αζημίως για τον πελάτη.
Αν η μη διαθεσιμότητα αφορά μέρος μόνον των παραγγελθέντων ειδών μίας παραγγελίας, το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κατόπιν συνεννόησης σας με το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας μας.  

Υποβολή Παραγγελίας

Αφού ολοκληρώσετε την εγγραφή σας στη σελίδα μας μπορείτε να επιλέξετε τα προϊόντα που επιθυμείτε. Αφού ολοκληρώσετε την επιλογή των προϊόντων και τα προσθέσετε στο καλάθι αγοράς πατώντας την ειδική ένδειξη προβολή καλαθιού μεταβαίνετε στην τελική φάση υποβολής μιας παραγγελίας όπου έχετε τη δυνατότητα να δείτε αναλυτικά τα παρακάτω:

  1. Τα χαρακτηριστικά των αγαθών και υπηρεσιών που επιλέξατε όπως αυτά περιγράφονται στις σελίδες του καταστήματος μας και προκύπτουν από τη χρήση των σχετικών συνδέσμων στην ηλεκτρονική παραγγελία σας, τους οποίους οφείλετε  να ελέγξετε πριν από τη διαβίβαση της παραγγελίας ώστε να μη διατηρείτε καμία αμφιβολία για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των παραγγελλομένων προϊόντων και υπηρεσιών. Προσοχή! Η παράλειψη σας να ενημερωθείτε επαρκώς, δεν βαρύνει την εταιρεία μας  αλλά αποτελεί αποκλειστική ευθύνη σας. Μπορείτε σε οποιαδήποτε φάση της παραγγελίας σας να ενημερώνεστε τηλεφωνικά στα σταθερά τηλέφωνα της εταιρείας μας εργάσιμες ώρες και ημέρες, για τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων αλλά και για πληροφορίες σχετικά με τη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας. Αν διατηρείτε αμφιβολίες για τα προϊόντα που επιλέξατε καλό θα είναι να μην προβαίνετε στην τελική φάση ολοκλήρωσης παραγγελίας.
  2. Τα στοιχεία τιμολόγησης του εκάστοτε Φυσικού ή Νομικού προσώπου αλλά και τα στοιχεία αποστολής της παραγγελίας.
  3. Τη συνολική τιμή των αγαθών ή υπηρεσιών της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α. και των πρόσθετων επιβαρύνσεων αποστολής ή αντικαταβολής. Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων στην ηλεκτρονική σελίδα κάθε προϊόντος είναι πάντοτε οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο αναλογών Φ.Π.Α.) ενώ παράλληλα αναγράφονται και οι καθαρές αξίες. Προσοχή! Οι τιμές στη σελίδα παρουσίασης κάθε προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής (υπάρχει ξεχωριστό «εργαλείο» υπολογισμού μεταφορικών), τα οποία υπολογίζονται εν συνεχεία στην σελίδα της παραγγελίας με βάση τους σχετικούς κανόνες χρέωσης μεταφορικών. Σε περίπτωση που τα έξοδα αποστολής, δεν μπορούν ευλόγως να υπολογιστούν εκ των προτέρων λόγω της ιδιαιτερότητας των αντικειμένων παράδοσης ζητείται η ρητή αποδοχή σας, κατά τη διαδικασία τηλεφωνικής επιβεβαίωσης της παραγγελίας όπως αναφέρεται παρακάτω.
  4. Το ειδικό πεδίο τοποθέτησης κουπονιού έκπτωσης. (Σε περίπτωση που ο πελάτης διαθέτει κουπόνι έκπτωσης).
  5. Τους διαθέσιμους τρόπους αποστολής.
  6. Τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής.
  7. Ειδικό πεδίο επιλογής παραστατικού (Απόδειξη ή τιμολόγιο).
  8. Ειδικό πεδίο υποβολής παρατηρήσεων και ειδικών απαιτήσεων.
  9. Ειδική ένδειξη ολοκλήρωσης παραγγελίας με υποχρέωση πληρωμής.

Κάθε παραγγελία σας, ακολουθείται πάντοτε από αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, σε διάστημα λίγης ώρας, εκ μέρους της XPATIT Α.Ε. που περιλαμβάνει την επιβεβαίωση της λήψης της παραγγελίας και επαναλαμβάνει το περιεχόμενό της. Η ηλεκτρονική αυτή αλληλογραφία εκ μέρους της εταιρείας μας, αποτελεί μόνον επιβεβαίωση ότι η παραγγελία έχει παραληφθεί με το περιεχόμενο που αναφέρεται και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας ή συνομολόγηση όρων πώλησης. Καμία τροποποίηση της παραγγελίας ή νέα συμφωνία επ’ αυτής δεν γίνεται δεκτή αν δεν αποτυπωθεί εγγράφως και δεν γίνει δεκτή από αμφότερες τις πλευρές.

Τηλεφωνική Επιβεβαίωση της Παραγγελίας σας.

Κάθε παραγγελία εκτελείται μετά από τηλεφωνική επιβεβαίωση τηρουμένης της σειράς προτεραιότητάς της (εφόσον αυτό κρίνεται σκόπιμο για λόγους προστασίας των συμφερόντων του πελάτη ή σε περίπτωση λάθους κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας) και δεδομένης της διαθεσιμότητας των προϊόντων. Οι αποστολές όλων των παραγγελιών γίνονται από Δευτέρα έως Παρασκευή  στις 15:30 εκτός αργιών. Οποιαδήποτε παραγγελία τοποθετηθεί μετά την ώρα αποστολής που αναγράφεται παραπάνω θα εκτελείται την επομένη εργάσιμη με δεδομένη την διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Ακύρωση παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη λόγω μεταμελείας

Η ακύρωση της παραγγελίας σας μετά την υποβολή της με κάποιον από τους παραπάνω τρόπους, λόγω μεταμελείας γίνεται δεκτή μόνο εφόσον δεν έχει τιμολογηθεί το είδος και δοθεί προς αποστολή στις αντίστοιχες μεταφορικές εταιρείες και εταιρείες courier. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) προς την εταιρεία μας εκ μέρους σας ή επικοινωνώντας τηλεφωνικά σε κάποιο από τα σταθερά τηλέφωνα της εταιρείας μας έγκαιρα. Για τη διαδικασία ακύρωσης της παραγγελίας σας οφείλετε να δηλώσετε τον αριθμό της. Η εταιρεία μας δεν θα θεωρήσει ακυρωμένη μια παραγγελία αν δεν μας αποστείλετε σχετική επιβεβαίωση με κάποιον από τους τρόπους που αναφέρθηκαν παραπάνω.

Σε περίπτωση που έχετε καταβάλλει την αξία της παραγγελίας με κάποιον από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής, πριν από την εκ μέρους σας δήλωση ακύρωσης την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας σας και η εταιρεία μας την έχει ήδη εισπράξει, τότε η εταιρεία μας οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να σας επιστρέψει την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που καταβάλατε το τίμημα (με αντιλογισμό του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, με καταβολή μετρητών κλπ) (τα έξοδα σε περίπτωση διατραπεζικής συναλλαγής επιβαρύνουν σε αυτή την περίπτωση τον πελάτη). Σε διαφορετική περίπτωση όπου έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους σας αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την εταιρεία μας (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην εταιρεία μας), τότε η εταιρεία μας υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας (παράλληλα η διαδικασία σας κοινοποιείται με e-mail) και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος σας ποσού. Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία μας θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης. 

ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ
ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ
ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ

ΣΥΝΔΕΣΗ ΧΡΗΣΤΗ