Αρμοδιότητες
- Διαχείριση – Διεκπεραίωση ημερήσιων παραγγελιών ηλεκτρονικού καταστήματος.
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων που αφορούν σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών.
- Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που αφορά σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών.
- Σύνταξη προσφορών και κοστολόγηση.
- Εργασίες back office που προκύπτουν από τις ανάγκες τις καθημερινότητας.
- Επικοινωνία και διαχείριση σχέσεων με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες.
- Εξυπηρέτηση πελατών κατόπιν εκπαίδευσης σε θέματα presales support.
Απαραίτητα προσόντα
- Απολυτήριο λυκείου ή Ανώτερης ή Ανώτατης σχολής (κατά προτίμηση τεχνικής κατεύθυνσης)
- Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ, Microsoft Word, Excel, Outlook
- Καλός χειρισμός γραπτού και προφορικού λόγου
- Καλή γνώση Αγγλικής Γλώσσας
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (αφορά άνδρες υποψηφίους)
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός έτους σε ανάλογη θέση
Επιθυμητά προσόντα
- Γνώσεις χειρισμού εμπορικών εφαρμογών
- Βασικές λογιστικές γνώσεις
- Γνώσεις τεχνικού περιεχομένου σε δικτυακά προϊόντα
Παροχές
- Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
- Άριστο περιβάλλον εργασίας
- Διαρκής εκπαίδευση
Η θέση εργασίας αφορά σε φυσική παρουσία του εκάστοτε υποψήφιου και όχι εργασία από απόσταση.
Αν θες να μπεις και εσύ στην ομάδα μας, στείλε το βιογραφικό σου στο hr@xpatit.gr χρησιμοποιώντας τον κωδικό θέσης #Sales