211 8000 313
  • Λ. Μαραθώνος 21, Νέα Μάκρη, Αττικής
  • 2118000313
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Newsletter
Γίνεται φόρτωση...

Η εγγύηση των εμπορευμάτων ισχύει εντός της εταιρείας μας. Σε περίπτωση που προκύψει κόστος μεταφορικών από και προς στην εταιρεία μας τότε αυτά επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον πελάτη.  

Τα προϊόντα θα πρέπει να αποστέλλονται κανονικά στην αρχική τους συσκευασία για να μην παθαίνουν φθορές κατά την μεταφορά. (Αν δεν υπάρχει η αρχική συσκευασία τότε η αυτοσχέδια συσκευασία θα πρέπει να είναι σωστά κατασκευασμένη έτσι ώστε το προϊόν να είναι ασφαλές κατά την μεταφορά).
Τα προϊόντα θα πρέπει να αποστέλλονται με τα απαραίτητα για την λειτουργία τους παρελκόμενά τους
* Τροφοδοσίες
* Κεραίες (Εάν υπάρχουν)
* Καπάκια (που έχουν πιθανά s/n) (φυσικά το s/n που αναγράφεται στο καπάκι θα πρέπει να ταυτίζεται με αυτό της συσκευής)

Αν οποιοδήποτε από τα παραπάνω είναι απαραίτητο και δεν έχει αποσταλεί  τότε η διαδικασία του τεχνικού ελέγχου δεν θα προχωρά μέχρις ότου το τεχνικό μας τμήμα παραλάβει όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα. Σε περίπτωση όπου η παραπάνω διαδικασία διαρκέσει πέραν των 10 ημερών το δέμα θα επιστρέφεται στον πελάτη με δική του χρέωση μεταφορικών χωρίς να έχει ελεγχθεί.

Τα προϊόντα θα συνοδεύονται υποχρεωτικά και πάντα από σημείωμα που περιγράφει τη βλάβη κατά προτίμηση την ειδική φόρμα RMA την οποία μπορείτε να βρείτε παρακάτω στην ιστοσελίδα μας. Αν τα προϊόντα δεν συνοδεύονται από σχετική αναφορά βλάβης τότε δεν θα ελέγχονται μέχρις ότου αποσταλεί η σχετική αναφορά βλάβης με fax ή e-mail.
Η διάρκεια του τεχνικού ελέγχου των προϊόντων από το τεχνικό μας τμήμα διαρκεί από 24 έως 72 ώρες ανάλογα με το φόρτο εργασίας του τεχνικού τμήματος αλλά και ανάλογα με το χρόνο που απαιτείται για να ελεγχθεί πλήρως το προϊόν (τύπος δυσλειτουργίας κλπ).
Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο θα πρέπει να εισέρχονται στην εταιρεία μας συνοδευόμενα  από  σχετικό παραστατικό (Δελτίο αποστολής).  Σε περίπτωση που κάποιος από τους πελάτες μας δεν διαθέτει σχετικό παραστατικό ενώ έχει αγοράσει το προϊόν με τιμολόγιο τότε και μόνο τότε θα αποστέλλει το προϊόν κατόπιν συνεννοήσεως με κάποιον από τους εκπροσώπους της εταιρείας μας.

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει επιστραφεί ως ελαττωματικό αλλά παρά ταύτα μετά τον τεχνικό έλεγχο από τον οποίο θα περάσει το προϊόν διαπιστωθεί ότι λειτουργεί κανονικά, ο πελάτης καλείται να πληρώσει την αξία του τεχνικού ελέγχου η οποία είναι 15€ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Υποβολή της φόρμας RMA μπορεί να γίνει και ηλεκτρονικά στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Συνημμένα:

ΕΙΔΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

ΣΥΝΔΕΣΗ ΧΡΗΣΤΗ